Önéletrajz- és motivációs levél javítás



Így zajlik az önéletrajz- és motivációs levél átdolgozása*:

1. 20 perces konzultáció – Az önéletrajz alapjainak lefektetése

Ebben a rövid, 20 perces online konzultációban átbeszéljük az álláskeresési céljaidat és azt, hogy milyen önéletrajz lenne számodra a legmegfelelőbb.

Mit tisztázunk a konzultáció során?

  • Milyen pozíciókra pályázol, és milyen szektort céloznál meg?
  • Milyen szakmai tapasztalatokat és eredményeket érdemes kiemelni?
  • Milyen formátum és struktúra segíti leginkább a céljaid elérését?

Ez az egyeztetés biztosítja, hogy az elkészített önéletrajz pozícióra szabott, kulcsszavasított és az aktuális munkaerőpiaci elvárásoknak megfelelő legyen.

2. Számla kiegyenlítése és önéletrajz elküldése

A konzultáció után megkapod a számlát, amelyet kérlek, a számlában meghatározott határidőig egyenlíts ki.

Amint a díj beérkezik, küldd el számomra az önéletrajzodat, amelynek a javítását szeretnéd.

3. Küldd el nekem az önéletrajzod! – benohelgacoach@gmail.com
E-mailben várom az önéletrajzodat a következő adatokkal:

  • Elérhetőségeid (telefonszám, e-mail)
  • Tanulmányaid (mit, hol, mikor végeztél)
  • Egyéb képesítéseid, tanfolyamok
  • Szakmai tapasztalat (cég neve, pozíció, évszám tól-ig, főbb feladatok)
  • Jellemzőid és kompetenciáid (miben vagy jó, milyen készségekkel rendelkezel)

0-ról való önéletrajz írást nem vállalok (ez egy önéletrajz javító szolgáltatás), illetve hiányosan küldött önéletrajzzal sem tudom a megfelelő szolgáltatást nyújtani, ebben az esetben addig fog húzódni a folyamat, amíg el nem küldöd a megfelelő adatokkal ellátott önéletrajzot. Minden olyan dolog szerepeljen az önéletrajzodban, amit látni szeretnél a javításban.

Ha van konkrét álláshirdetés, küldd el a linkjét is!

3. Átdolgozás - 2 munkanapon belül

Az önéletrajz beérkezését követően 48 órán belül elkészítem az alábbiakat:

  • Kulcsszavasított, pozícióra szabott önéletrajz – figyelembe véve a szakterületed vagy az adott álláshirdetés elvárásait.
  • Motivációs levél javítása vagy írása – ha van, javítom a meglévőt, ha nincs, írok egy új, személyre szabott értékajánlatot.

Fontos: A 48 órás határidő munkanapokra vonatkozik, hétvégén nem dolgozom, így a hétvégén beérkező önéletrajzok feldolgozása hétfőn indul.

4. Időpontfoglalás a konzultációra

Amint elkészítettem és e-mailben elküldtem neked az átdolgozott önéletrajzot és motivációs levelet, kapsz egy időpontfoglaló linket is, az utókövető 15 perces konzultációra.

Ezen a linken tudsz időpontot foglalni a 15 perces online konzultációra, ahol:

  • Átbeszéljük az átdolgozott anyagot – mit, miért írtam úgy, ahogy.
  • Ha szeretnél finomhangolást vagy módosítást, itt jelezheted.

📌 Fontos: A konzultációt csak az anyagok elkészítése és megküldése után tudod lefoglalni. Ez biztosítja, hogy minden szükséges dokumentum a rendelkezésedre álljon az átbeszéléshez.

Ha kérdésed van, írj bátran!

Az e-mailes kapcsolatfelvétel és az önéletrajz elküldése egyben nyilatkozat arról, hogy az adatkezelési tájékoztatót elolvastad, megértetted és elfogadtad. 

*Az önéletrajz javító szoltáltatás folyamata változott (korábbi utólagos konzultáció struktúrájának átalakítása történt), új folyamat 2025.02.27-től